Kaip 8 keliaujančios mamos su vaikais Barseloną atradinėjo

Keliaujančios mamos bendruomenė ne tik diskutuoja ir kalba, bet ir keliauja kartu! Vieną gražią dieną visiškai nepažystamos mamos susivienijo bendram tikslui – su vaikučiais aplankyti ir atrasti Barseloną.

Kaip mums sekėsi? Kokie įspūdžiai? Ir apie kelionę plačiau, papasakojome Delfi žurnalistei 🙂

O šiame straipsnelyje trumpai apžvelgsime mūsų įspūdžius, ką veikti, ką pamatyti ir ką aplankyti su vaikais Barselonoje![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Planuojant kelionę į Barseloną, atrodė, kad bus begalė laiko, tačiau jis praskrido laaabai greitai! Nors orai nelepino, bet tai nesutrukdė gerai nuotaikai😁. Kai kas iš mamų jau buvo buvę, kai kam tai buvo pirmas kartas, tad planavome ir stengiamės, kad visi rastų kuom užsiimti, bet ir neapsunkinti bėgimu per objektus.
Tai ką gi spėjome pamatyti ir rekomenduojame aplankyti būnant Barselonoje?

Ką aplankyti Barselonoje su vaikais?

1.LA RAMBLA. Tai tikriausiai Barselonos pėsčiųjų arterija. Nors dažniausiai kalbant apie ją gasdinama kišenvagiais (beje, kaip ir kitose lankytinose vietose Barselonoje), reikia būti atidiems ir viskas bus gerai 😉 Gyvenome apartamentuose už gero kilometro, tai pirmąją dieną ir skyrėme La Ramblos (kuri tęsiasi apie 2km nuo Katalonijos aikštės iki uosto) savarankiškam pažinimui (ir vistiek tai vienur tai kitur mūsų grupelės susitikdavo 😁). Vaikams turbūt smagiausia tą dieną buvo pagainioti balandžius Katalonijos aikštėje (nuo kurios prasideda La Rambla ir kur žmonių nedaug šiuo metu), o ir kitose vietose kur galima išsidūkti, stebėti fontanus ir gyvas skulptūras. Ir BŪTINA užsukti ledų į RoCambolesc ledainę 😋

2. La Rambloje įsikūręs BOKERIJOS TURGUS (Boqueria). Kiekvienąsyk būnant Barselonoje į jį užsukame. Galite rasti visokiausių vaisių, sulčių miksų, saldumynų, jūros gėrybių, kumpių, sūrių ir visko kas skaniausia bei čia pat pavalgyti . Tiesa, su vaikais nėra taip patogu, nes žmonių daug, o kur valgoma – daugiausia baro tipo aukštos kėdės… Tad pasičiumpame vaisinius kokteilius ir pietauti su vaikais lekiame atgal į La Ramblą, kur gausu kavinių, o su vaikais pietaujant idealu rinktis bufeto tipo (kaina suaugusiam apie 12 eurų, vaikams nemokamai, valgai ką nori ir kiek nori). P. S. jei norite pigesnių kainų, verta užsukti į kitus turgus, nes Boqueria kainos turistinės.

3. Labai patogi ir graži vieta papietauti, esanti už keliasdešimt metrų išsukus iš La Ramblos, maždaug per jos vidurį, turinti erdvės dūkimui – tai REIAL aikštė (Placa Reial). Kol mamos mėgavosi kava klausydamos gatvės muzikantų lauko restoranėlyje ir laukė gaminamo maisto, vaikai prieš akis “išsikrovinėjo” energijos perteklių saugiai bėgiodami aplink fontaną aikštėje, kur nėra automobilių eismo ir daugybės žmonių.

4. JACHTŲ UOSTAS. La Ramblos pabaigą žymi įspūdinga kolona MIRADOR DE COLOM, Kolumbo monumentas apsuptas liūtų skulptūrų, turintis apžvalgos aikštelę viršuje (pakilimo kaina 6 eurai). Uoste su vaikais smagiai galima palesinti žuvėdras ir kirus, pasivaikščioti promenada, užsukti tiltu į prekybos centrą ar apsilankyti Barselonos AKVARIUME.

Ir žinoma, begalės architektūrinių objektų…

Svarbiausi Barselonos architektūriniai objektai

Barselonos architektūra yra neįtikėtina ir lankantis Barselonoje nepamatyti jos perliukų yra tikrų tikriausia nuodėmė. Taigi ką būtina pamatyti:

SAGRADA FAMILIA: tai turbūt žymiausias Barselonos pastatas “amžinose” statybose… Vykome su gide, kad išgirsti daugiau istorijos. Užklupusi liūtis mus nuginė į šalimais esančią kavinukę, tad ekskursiją tęsėme ten apgaubti šilumos, kavos aromato ir užkandžiaudami šviežiais kepiniais (vaikai kramsnodami leido ramiau pasiklausyti pasakojimo 😁).

GUELL parkas su jo žymiaisiais “meduoliniais” namukais ir mozaikiniais suoliukais bei sėkmę nešančiu driužiuku. Sezono metu būtina užsisakyti bilietus internetu, jei norite patekti pageidaujamu laiku arba apskritai tą dieną. Bet kadangi jau vėlyvas ruduo, bilietus surizikavome pirktis vietoje (suaugusiam 10 eur, vaikams nemokamai, bet BŪTINA paimti ir nemokamą bilietą jiems). Eilutė prie kasos buvo nemaža, bet pamatęs vaikus, personalas pagreitino mūsų bilietų įsigyjimą. Tačiau didžiausias iššūkis buvo ne įsigyti bilietus, o pasiektį patį parką su vežimėliais 🙈 Nepasidomėjus iš anksto per kurį įėjimą būtų patogiausia, iš metro pasukome į artimiausią pagal nuorodas ir teko kaip reikalas pasportuoti ir šiek tiek nusižengti… Vežimėlius ir stūmėme į tikrai statų ir aukštą kalną, ir važiavome eskalatoriais, nes liftų nebuvo, ir nešėme laiptais, nes vietomis eskalatorius neveikė…

Barselonos KATEDRA, kurios kiemelyje gyvena žąsys. Nuostabiai gražus pastatas ir gyva atrakcija vaikams. Pas žąsis rytais iki 12:30 val. įleidžia nemokamai.

Magiškasis Monžuiko FONTANAS. Vandens, spalvų ir muzikos magija Vyksta ketvirtadienio, penktadienio šeštadienio vakarais.

Ciutadella parkas. Išpuoselėtas vaikų žaidimų aikštelių rojus.

Gotikos kvartalas. Architektūra alsuojanti istorija, pasivaikščiojimai be tikslo siauromis gatvelėmis, viliojančios parduotuvėlės, kavinės ir kitos įdomybės.Nesantaikos obuoliu vadinamas trijų pastatų KOMPLEKSAS su juose įkurtais muziejais.

Kiti mamų patarimai Barselonoje

🚌 Jei turite ribotai laiko ar nenorite savarankiškai naudotis metro ar miesto autobusais, galite Katalonijos aikštėje sėsti į HopOn-HopOff autobusą, kuris praveža pro žymiausias Barselonos vietas per porą valandų (jei neišlipate stotelėse). Įdomesnėse vietose galėsite išlipti pasivaikščioti/apsilankyti ir vėl įlipti į kitą autobusą toje pat stotelėje, kur išlipote.

🚆METRO. apsimoka pirkti T10 bilietą, su kuriuo galite važiuoti 10 kartų arba keliese vienu metu.

🛍️ APSIPIRKIMUI geriausia vieta centre tai pradedant nuo tos pačios Katalonijos aikštės (kurioje stovi El corte Ingles ir dar vienas milžiliškas prekybcentris) einant Avinguda del Portal de l’Àngel ir visas Gotikos kvartalas su jame įsikūrusiomis parduotuvėlėmis.