Ką veikti Tenerifėje su vaikais?

Ar jau teko nukeliauti žiemą į lietuvių pamiltą Tenerifę Kanarų salose? Gal būt dar tik planuojate ir ieškote, ką ten aplankyti? Mama Evelina pasidalino savo kelionės patirtimi ir gausybę lankytinų vietų! Taigi,  ką veikti Tenerifėje su vaikais ir ko saugotis?

Taip pat skaitykite, kaip pavyko gyvi Keliaujančių mamų susitikimai Lietuvoje: „Keliaujančios mamos” SUSITIKIMAI

Mama Evelina pasakoja:

Dalinamės su bendraminčiais mūsų kelione į Tenerifę. Grįžome prieš savaitę, nuotaikos jau susigulėjusios, įspūdžiai nusigludinę, tad vertinimas bus, manau, objektyvus. Jeigu kas nors ras sau naudingos info, vadinasi, pasidalinti buvo verta!

Apie Tenerifę

Tenerifė – Ispanijos sala, kurioje vidury lietuviškos žiemos gali atrasti lietuvišką vasarą. Kas antras sutiktas žmogus yra mūsų tautietis (net oro uosto darbuotojai sveikinasi lietuviškai). Saulę gali pasitikti ugnikalnio papėdėje ir ten pat sulaukti nuostabiai giedrų naktų su begale danguje žybsinčių žvaigždžių. Kasdien gali išsikelti sau naują iššūkį ir kopti į vis naują kalną ar maudytis vis naujame paplūdimyje ir laukti ten saulėlydžio! Orų prognozuotojai gali burti iš kavos tirščių, nes vieną dieną netikėtai pradeda lyti, o kitą – prasideda smėlio audra. Siauručiai kalnų serpantinai apsuka galvą ir pradedi galvoti, kodėl aš važiuoju automobiliu, o ne motociklu! Gali paragauti kaktusų skonio ledų ir pyragėlių, šviežiausių jūros gėrybių ir saldžiausių apelsinų. Beje, beveik visos kavinės siūlo kanarietiškų bulvyčių (mažos virtos bulvės) su padažiukais. Sala yra visiškai „suturistinta”, viskas lengva ir apgalvotai pritaikyta turistų poreikiams (net per daug).  Kur nudistų pliažo pusėje lankosi ne tik nudistai ir kur jokiu būdu nevalia užsimiršti ir per daug atsipalaiduoti (saugokitės vagių visur ir visada)!

Trumpa informacija

Biudžetas 2+2 (3 m. ir 7 m.):

• Lėktuvo bilietai Varšuva – Tenerifė – Varšuva – 1000 EUR/rankinis bagažas;
  • Auto (Fiat 500) nuoma 9 d./270 EUR;
  • Apartamentų tipo viešbutis 9 n./920 EUR.

Degalai pigesni nei Lietuvoje, pvz.: 95 benzinas 1 l/1,25 EUR. Maisto produktų kainos kaip Lietuvoje, bet pats maistas skanesnis ir nepalyginamai kokybiškesnis! Jeigu ketinate dienos metu keliauti aplink, tuomet imti viešbučio neverta, nes baseinai ir vaikų žaidimo kambariai dirba nuo 10 iki 17-18 val. Vaistinėse/poliklinikose vis dar reikalaujama dėvėti kaukes. Laiko skirtumas nuo Lietuvos per 2 val. Automobilį patogu paimti oro uoste (ten pat ir grąžinti), sutaupysite pervežimo/nuvežimo išlaidoms.

Lankytinos vietos:

• Loro parkas. Bilietai brangoki, bet visada yra galimybė gauti juos pigiau (kontaktais galiu pasidalinti). Mūsų 3-metei bilieto nereikėjo (į bilieto kainą kiekvienam įskaičiuotas nemokamas burgeris). 100 proc. rekomendacijos, įspūdingi pasirodymai ir super aplinka.

Veiksmas prasideda nuo 9.30 val., ten užtruksite iki 5-6 val. Turėkite su savimi gėrimų ir užkandžių (orientacijai kava 2,5 EUR, donuts 3 EUR, ledai 3,5 EUR, vaflis su pagardukais 6-7 EUR). Viduje vaikų žaidimo aikštelė bei mini atrakcionai. Per orkų pasirodymą pasiruoškite sušlapti arba sėskite labai toli nuo baseino. Beje, jeigu į šį parką nueisite pirmą dieną (ką mes ir padarėme), tai į kitus galite ir nebevykti, nes nublanksta ir lūkesčių nebepateisina.

• Benijo pliažas – esantis toliausiame salos rytiniame gale, garsėja savo ypatingai juodu smėliu ir didelėmis bangomis. Mums jis pasirodė tobulas, beveik laukinis, jame vien banglentininkai ir jaunimas, laukiantis nuostabių saulėlydžių vaizdų. Beje, važiuojant keliu iki galo, yra mažutė kavinukė, kurioje labai skaniai ruošiama žuvis.
  • Žygis žydinčių migdolų trasa (apie 7 km). Kažkas sakė, jog kelias nuobodokas ir lengvas, tai mums nepasirodė nei toks, nei toks. Bet nepasidavėm ir trasą įveikėme! Būtinai turėkite su savimi gėrimų/užkandžių. Ir nuolat tepkite vaikų veidukus kremu nuo saulės, ten ji ypač kimba. Trasos pabaigoje smagi žaidimų aikštelė vaikams.
  • Masca tarpeklis. Kelias nėra lengvas, be to, ypač siauras, bet vaizdai ten nuostabūs! Nuostabi kavinukė (El Guanche Alte Schule) su įspūdingais vaizdais ir draugiškų kainų meniu (kava 2 EUR, alus 0,5 l/3,5 EUR, blynai 4,9 EUR, pica Margarita 7 EUR, kaktusu skonio ledai 5 EUR).
  • Botanikos sodas Puerto de la Crusas (bilietas 3 EUR/asm., vaikams iki 14 m. nemokamai). Gausybė palmių rūšių, malonus pasivaikščiojimas pavėsyje ir daug vietų gražioms nuotraukoms.

Kitos dėmesio vertos vietos:

• Planas – saulės pasitikimas Teidės nacionaliniame parke. Atvykome iki Mont Blanc apie 7 val. ryto ir sunkiai iš auto į lauką išlipom, jutiminė temperatūra -10, vėjas toks stiprus, kad ašaros bėgo ir smakras virpėjo nuo šalčio!
  • Monkey park – bilietas 10 EUR/adult, 5 EUR/child, iki 5 m. nemokamai. Maistelis 3 EUR/1 ind. Vaizdas po Loro parko skurdokas, žalumos menkai, karštą dieną stiprus šlapimo kvapas aplink, visos beždžionės narvuose, paglostyti ir maitinti galima tik jūrų kiaulytes, mūsiškiams būtent tai ir patiko. Atsidaro nuo 9 val., tad ir nevėluokit, paskui prisirenka milijonas žmonių.
  • Lauko žaidimų aikštelių nėra daug (kaip ir kitų nemokamų pramogų vaikams). Aplankėme rekomenduotą Kids Land – 4 EUR/1 val., įsikūrusi ant prekybos centro stogo, gausu čiuožyklų ir batutų (sūpuoklių nėra), dalinai uždengta, smagi alternatyva pramogoms prie vandens, šalia kavinukės tėveliams palaukti.
  • Chinese lights park (bilietai on line pigesni), labai panašu į mūsų Pakruojo dvaro žibintų festivalį, gal todėl, kad parko įkūrėjai lietuviai. Veiksmas prasideda nuo 19 val., ekspoziciją apeisite per ne pilną val. Viduje teritorijos kavinė, smagūs batutai (3 EUR/vaikui, nelabai prižiūrimi, tad šlapi ir purvini) ir pora karuselių. Beje, laukiantiems tėveliams nėra, kur prisėsti. Vakarais šiuo metu vyksta akrobatų pasirodymai arba muilo burbulų šou (programa skelbiama jų FB puslapyje).
  • Rogues Garcia – pažintinis circular (einantis ratu) takas, esantis Teidės nacionaliniame parke. Buvome skaitę, kad juo verta pradėti eiti 17 val., tam, kad sulaukti saulėlydžio ir grožėtis žvaigždėmis. Taip ir padarėmė. Ypatingai vertinga patirtis ir nuostabūs vaizdai. Tik būtina šilčiau apsirengti.

Dar daugiau nuostabių vietų:

• Jūrų gėrybių pietūs (Taberna Marinera Agua y Sal) – buvome gavę rekomendacijas ir tikrai buvome be galo dėkingi už jas. Nauja, įdomi ir labai skani patirtis. Atsiskaitant prie čekio atnešama taurelė tauraus gėrimo.
  • Sakkara Pastelaria – tokia gera desertinė, į kurią vykome 4-ojo gimtadienio tortuko su žvakutėmis. Kainos dvigubai pigiau nei Ali šokoladinėje, o desertai gal net skanesni, be to, puikus aptarnavimas.
  • Montana Roja – kalnas, esantis šalia La Tejita pliažo, kurį tikrai įveiksite su vaikais. Trasa nėra sudėtinga, tik patartina kopti pirmoje dienos pusėje, kol saulė dar ne tokia karšta. Viršuje atsiveria įspūdingi vaizdai ir jaučiama tokia ramybė, kuria norisi ilgiau pasimėgauti.
  • La Tejita – pliažas, kuris randasi Montana Roja kalno papėdėje. Sugalvojom greitai išsimaudyti ir per vėlai pastebėjome, kad būtent ten nudistų pliažas. Bet galvojom, jie netrukdo mums, mes netrukdom jiems, tuo labiau, kad tokių kaip mes (su maudymosi kostiumėliais) buvo ir daugiau. Tik va, paprašė vaikai gėrimų, teko bėgti iki mašinos, o tada pamačiau, kaip prieš pliažą esančiuose krūmuose stovintys vyrukai „patampukus žaidžia”…
  • Taip visų išgirtas ir numylėtas Playa del Duque pliažasgyvas nesusipratimas. Žmonių daugiau nei Palangoje per Mindaugines, daug girtų vyrukų ir maišelyje alkoholį nešiojančių, bei pirkti siūlančių piliečių, o kur dar kas 5 min. prieinantys juodžiai ir siūlantys savo prekes, po jų eina moterytes, siūlančios masažiukus, kitos – kasų pynimus. Taigi, ramybės nulis, o ir saugumo pojūčio nedaug (kol ieškai vietos pliaže, toks jausmas, kad kas nors vis paskui tave eina, paskui sužinojom, kad taip elgiasi vagys, kurių čia knibždėte knibžda).

Saugokitės vagių!

Anaga nacionalinis parkas, Pojūčių trasa (Sendero de los sentidos). Lengva trasa, gražūs vaizdai ir… visur reklaminės iškabos, kad reikia saugotis vagių. Buvau daug skaičiusi ir žinojau, kad negalima palikinėti vertingų daiktų automobilyje net trumpam, saugojomės. Bet čia žulikai įžūlūs, drąsiai traukia pinigines iš ant žmogaus kabančių rankinių. SAUGOKITĖS!

Vilkau dukrai striukę, kažkas mane stumtelėjo iš nugaros ir po sekundės pajutau palengvėjusią rankinę. Taigi, netekome piniginės, banko kortelių ir dalies asmens dokumentų. Apibėgome aplink esantį turistų informacinį centrą, apžiūrėjome visas šiukšliadėžes, tikėjomės bent išmestus dokumentus atgauti. Deja, nieko neradome. Paskui atsiminiau, kad dar ir mėnesio diena pasitaikė 13-a!

Pranešimą apie įvykį vykome rašyti į artimiausio miestelio policijos nuovadą. Ten žmonės ne daug dirbantys – 3 pareigūnai priiminėja nukentėjusius asmenis, o 6 tuo tarpu rūko. Moterys ir merginos ėjo rašyti pareiškimų nesustodamos. Užklausus lietuvių FB grupėje, sakė, kad vagystės yra nuolatinė salos problema! Liūdna mūsų patirtis, bet dalinuosi. Gal būt kažkam bus pamokanti. Ateičiai kelionėms ieškosiu per pažastį kabinamos piniginės, kuri dedasi po rūbais!

Dėkojame mamai Evelinai už gausų lankytinų vietų sąrašą ir pasakojim1 be pagražinimų bei perspėjimus!

Dalinamės tikromis patirtimis

Jeigu ir jūs norite papasakoti apie savo keliones su vaikais, visada laukiame laiškų: keliaujanciosmamos@gmail.com

Taip pat, kviečiame aktyviai dalintis savo kelionių nuotykiais su vaikais žymint Instagrame  @keliaujancios_mamos

#kelionessuvaikais #kanarųsalos #tenerifė #tenerife #keliaujančiosmamos #lankytinosvietostenerifėje #tikraistorija #keliaujanciosmamos #kaveiktitenerifeje

Naujausi įrašai

PRISIJUNK!

Didžiausią Lietuvoje keliautojų su vaikais bendruomenę gali rasti ir prisijungti patogiausiose socialinėse platformose.
Turi klausimų – KLAUSK! Nori pasidalinti patirtimi – RAŠYK mums! Turi idėjų – SUSISIEK!