Kretinga - ką aplankyti su vaikais

Kretinga – ką aplankyti su vaikais

Atostogaujate prie jūros ir ieškote idėjų ką veikti? Šokite į automobilį ir važiuokite į Kretingos rajoną. Netoli, kelionė neprailgs, o pamatyti tikrai yra ką. Siūlome Jums net 8 įdomius objektus.

Kretinga – ką aplankyti su vaikais. Dažnai mūsų klausiate, ar siūlomi objektai ir maršrutai pritaikyti lankymui su vaikais. Ypač tai aktualu tėvams su vaikais vežimėliuose. Labai džiaugiamės, kad šiuos objektus aplankė „Keliaujančios mamos” ambasadorė mama Nijolė. Ji dalinasi savo įžvalgomis ir rekomendacijomis.

Baltų mitologijos parkas

Parkas didelis, sutvarkytas. Jame esantys pažintiniai takai išsidėstę piramidės formos miško teritorijoje.

Maršrutas pritaikytas šeimoms su mažamečiais vaikais: yra vaikų žaidimo aikštelė,  suoliukai atsisėsti.

Su vaikišku vežimu patogu visur pravažiuoti, mūsų dvigubas, bet visur tilpome.

Pervystyti kūdikį nėra galimybės, nėra tam jokių vietų.

Visur radome nuorodas, takai pažymėti, buvo lengva rasti. Didesniems vaikams patiko labirintas, ten su vežimu niekaip.

Japoniškas sodas

Šis japoniškas sodas, esantis Darbėnuose yra didžiausias Europoje. Sunku patikėti ar ne?! Sode nerasite jokių atrakcionų, taip pat ir daugeliui su Japonija besiasocijuojančių raudonų tiltelių. Tačiau čia pamatysite meistriškai sukurtą sodą.

Maršrutas nėra pilnai pritaikytas šeimoms su mažamečiais vaikais, nėra vaikų žaidimo aikštelės, yra suoliukai atsisėsti.

Su vaikišku vežimu nebuvo patogu visur pravažiuoti – yra akmens takų, kur ėjome palikę vežimą.

Pervystyti kūdikį nėra galimybės, nėra tam jokių vietų. Maisto gauti taip pat ne.

Visur radome nuorodas, takai pažymėti, buvo lengva rasti.

Orvidų sodyba-muziejus

Gargždelės kaime esanti Orvidų sodyba, garsėja akmenų skulptūrų muziejumi.

Maršrutas nėra pilnai pritaikytas šeimoms su mažamečiais vaikais, nėra vaikų žaidimo aikštelės, radome tik vienas supynes.

Visur radome nuorodas, takai pažymėti, buvo lengva rasti. Pats maršrutas įdomus, ypatingai kai prasideda akmenų labirintai.

Imbarės piliakalnis

Imbarės piliakalnis įrengtas Salanto ir Pilsupio santakoje.

Piliakalnių lankymas – sunkiai suderinamas turint mažų vaikų, nes reikia įveikti nemažai laiptelių, o ir privažiuoti ne visada patogu. Su vaikišku vežimu nepravažiuosite. Nes yra akmens takų, laiptų, kur ėjome palikę vežimą.

Čia nėra vaikų žaidimo aikštelės, tačiau yra suoliukai atsisėsti.

Visur radome nuorodas, takai pažymėti, buvo lengva rasti.

Pastaba: anksčiau nusukus į šoną galima rasti apžvalgos bokštą ir nuo jo eina takas iki piliakalnio. Taip kad piliakalnį galima pasiekti dviem skirtingais keliais, per mišką ir per žvyrkelį.

Dauginčių atodanga

Tai viena įspūdingiausių Minijos upės slėnyje esančių atodangų (plotis – 44 m). Nuo jos viršuje įrengtos apžvalgos aikštelės galima pasigrožėti nuostabiu reginiu atsiveriančiu į Minijos slėnį ir Prystovų kaimą. Šią vietovę vietiniai gyventojai vadina Lietuvos Šveicarija.

Su vaikišku vežimu nepravažiuosite. Nes yra laiptų, kur ėjome palikę vežimą.

Visur radome nuorodas, takai pažymėti.

Pastaba: nuorodą į atodangą pravažiavome ir truputį paklaidžiojome. Teko vieną kartą apsisukti ir klausti kelio. Grįžtant nuorodą jau pamatėme. Tai keliaujantiems patarčiau, prie grūdų koncerno sukti į dešinę.

Kartenos piliakalnis

Salantų regioninio parko iniciatyva 2012 m. ES struktūrinių fondų lėšomis piliakalnis ir jo aplinka sutvarkyti ir pritaikyti lankyti. Piliakalnį, Laumės kūlį ir Lurdą jungia žiediniu maršrutu nutiesti apžvalgos takai, kurių bendras ilgis – 2,8 kilometro.

Šį piliakalnį, kaip ir kitus rekomenduojame lankyti jau su vyresniais vaikais. Maršrutas nepritaikytas šeimoms su mažamečiais vaikais, nėra vaikų žaidimo aikštelės, yra suoliukai atsisėsti.

Su vaikišku vežimu nepravažiuosite – yra laiptų, kur ėjome palikę vežimą.

Visur radome nuorodas, takai sužymėti, buvo lengva rasti.

Pastaba: savaitgaliais daug automobilių ir buvo sunku apsisukti siaurame kelyje. Mano automobilis ilgas, bet sėkmingai įveikėme.

Jauryklos parkas

Šis parkas įkurtas būtent pagal tėvų su vaikais poreikius. Parke iš viso įrengta daugiau nei 3 km ilgio naujų sveikatingumo bei gamtinių edukacinių takų su įvairiais mediniais tilteliais ir lieptais. Čia atrasite ir 5 landšafto apžvalgos aikšteles, iš kurių atsiveria įdomių gamtos objektų vaizdai.

Maršrutas pritaikytas šeimoms su mažamečiais vaikais, yra vaikų žaidimo aikštelės, yra suoliukai atsisėsti.

Su vaikišku vežimu visur pravažiuosite.

Pervystyti kūdikį nėra galimybės, nėra tam jokių vietų.

Visur radome nuorodas, takai pažymėti. Mums patiko. Taką aplankėme dviračiais.

Kretingos dvaro parkas

Puiki ir labai graži vieta pasivaikščioti. Dabar šiuose rūmuose įsikūręs Kretingos muziejus.

Maršrutas pritaikytas šeimoms su mažamečiais vaikais,yra toliau vaikų žaidimo aikštelė, bet ar ji parko teritorijoje nepavyko išsiaiškinti. Yra suoliukai atsisėsti.

Su vaikišku vežimu visur pravažiuosite.

Pervystyti kūdikį nėra galimybės, nėra tam jokių vietų.

Visur radome nuorodas, takai pažymėti. Taką aplankėme dviračiais.

Apie Kretingos rajone lankytinas vietas „Keliaujančios mamos” rašė ir anksčiau:

„Keliaujančios mamos“ bendruomenė džiaugiasi visų aktyvių šeimų atradimais ir planuoja plėsti ambasadorių tinklą. Tad norinčias tapti ambasadorėmis ir kituose Lietuvos regionuose, kviečiame aktyviai dalintis savo nuotykiais su vaikais žymint įrašus @keliaujancios_mamos Instagrame arba Facebook’e – @keliaujanciosmamos.

Naujausi įrašai

PRISIJUNK!

Didžiausią Lietuvoje keliautojų su vaikais bendruomenę gali rasti ir prisijungti patogiausiose socialinėse platformose.
Turi klausimų – KLAUSK! Nori pasidalinti patirtimi – RAŠYK mums! Turi idėjų – SUSISIEK!