Madeira su vaikais: lankytinos vietos

Madeira vadinama amžinojo pavasario sala, todėl turistai ten plūsta ištisus metus. Šiais metais Madeira tapo labai populiari kryptis ir Lietuviams! Mama Evelina dalinasi įspūdžiais apie savo kelione į Madeirą su dviem vaikais: kainomis, lankytinomis vietomis, patarimais.

Taip pat skaitykite apie kelionę automobiliu su vaikais į Gdanską: Gdanskas su vaikais: kelionė automobiliu į Lenkiją – Keliaujančios Mamos (keliaujanciosmamos.lt)

Madeira 2022 m. lapkričio mėn.

Kalnai virš debesų, takai tarp jų ir neaprėpiamas vandenynas. Salelė, į kurią norisi grįžti vėl ir vėl  Čia visuomet komfortiška temperatūra, tyras oras, sodriai žalia gamta be gyvačių ir uodų bei pavargę vaikai, kurie neturi jėgų siausti jau po pirmų kilometrų vaikštynių. Niekada dar nebuvo toks malonus nuovargis kaip čia. Grįšim jau su naujomis jėgomis. Būtinai.

Tas, kas pasakė, jog Madeira nėra tinkama kelionėms su vaikais,

apgavo, netikėkit. Maisto produktu kainos – kaip ir Lietuvoje, kažkas pigiau, kažkas brangiau. Kavinėse su išrankesniu vaiku – sudėtinga. Vaistai brangesni nei Lietuvoje. Automobilio nuomos kaina nuo 17 eur/1 para, apartamentu nuomos kaina nuo 50 eur/1 para (ne sezono metu).

Mano nuomone, verčiausi lankytini objektai:

1. Seixal juodo smelio pliazas (saulė buna iki 13 val.), šalia ir naturalūs lavos baseinai, bet banguojant maudytis nerekomenduotina.
2. Porto Moniz naturalus baseinai (galima per Live Cam pasitikrinti, ar dirba, arba skambinti, jei stiprus bangavimas – nedirba, bilietas 3 eur/1asm, vaikams iki 3 m. nemokamai (kaip ir daugumoje vietu)).
3. Cabo Girao (stiklinė apžvalgos aikštelė).
4. Ponta da Sao Lourenco (nesudėtingas takas, kurio beveik pačioje pabaigoje kavinuke (wc mokamas), atgal parveža laiveliu, 10 eur/1 asm)
5. Pico Arieiro (nuostabus saulėlydžiai ir saulėtekiai, privažiuojama auto).
6. Pico Ruivo (auto paliekama aikštelėje, einama iki kavinės (wc mokamas) lengva trasa, nuo kavinės – sudėtingėja, bet netoli; galima eiti anksti ryte arba naktį (tam, kad pasitikti saulę pačioje viršūnėje) – išbandėme abu variantus
7. Is levadu – nesudėtingos ir labai patiko – Pico dos Balcoes ir 25 Fontes.
8. Nuostabus Canical Prainha – juodo smėlio pliažas (bangos ne tokios stiprios kaip Seixal, užtat jauki kavinuke pačiame krante).
9. Monte Palace – įspūdingas botanikos sodas, į kurį galima pakilti ir funikulieriumi, o nusileisti įžymiosiomis rogutėmis (to nebandėme, pagailėjome pinigų) su bilietu kavinukėje duoda po mini taurelę Madeiros vyno.
10. Pico dos Barcelos – graži apžvalginė aikštelė sostinėje su vaikų žaidimo aikštele (beje, jų saloje tikrai daug ir visos kokybiškos).
11. Pakeliui i Pico Arieiro – nusukama i Eira do Serrado, ten apžiūrit viršų ir leidžiatės žemyn i Vienuolių Slenį (Curral das Freiras), grįžti galima su taxi, lipdukas trasos pabaigoje ant kelio ženklo, būtina saulėta diena.
12. Ėjome (be vaiku) trasa nuo Pico Arieiro iki Pico Ruivo – įveikėme – antrą kartą nebekartočiau – sakyčiau sudėtinga ir net pavojinga.
13. Bananu muziejus – naujas, interaktyvus, mums patiko. Aplamai ten nerealiai skanus bananai, atsivalgykit!
14. Būtinai nueikite, kur praleisti vakarą tam, kad išvysti Folk muzikos pasirodymą, jie būna labai smagus

Nenusiminkite,

jei visko neįveiksite, bus proga sugrįžti. Beje, Cristo Rei (statula – nieko gero), o šalia esantis pliažas (pasiekiamas funikulieriumi) labai akmenuotas ir įdomus.

Dėkojame Evelinai už rekomendacijas ir kviečiame visas šeimas aktyviai dalintis savo nuotykiais su vaikais žymint: Instagrame  @keliaujancios_mamos arba siunčiant mums el.paštu savo kelionių su vaikais istorijas: keliaujanciosmamos@gmail.com

#kelioniupatarimai #madeira #madeiralankytinosvietos #keliaujanciosmamos #kelionessuvaikais #mamukeliones #madeirossala #patarimai #kelionesperziemosatostogas

Naujausi įrašai

PRISIJUNK!

Didžiausią Lietuvoje keliautojų su vaikais bendruomenę gali rasti ir prisijungti patogiausiose socialinėse platformose.
Turi klausimų – KLAUSK! Nori pasidalinti patirtimi – RAŠYK mums! Turi idėjų – SUSISIEK!