Saulėtas Kipras su vaikais

Kipras yra trečioji pagal dydį sala Viduržemio jūroje ir viena populiaresnių krypčių keliautojams su vaikais norintiems pasimėgauti saule ir poilsiu. Saulėtas Kipras kviečia didelius ir mažus atrasti salą!

„Keliaujančios mamos” – didžiausia keliaujančių šeimų bendruomenė Lietuvoje. Dalinamės patirtimis ir darome gerus darbus kartu. Prisijunk!

Kipras jame gyvenančios mamos akimis

Apie Kiprą pasakoja šioje saulėtoje saloje su šeima gyvenanti mama Laima:

Esu Laima, šioje nuostabioje šalyje gyvenu jau 12 metų ir žinau pačius gražiausius kampelius, kuriuos tiesiog būtina aplankyti.

Turiu nuostabią šeimą, auginu 4-metį sūnų, užsiimu automobilių nuoma Kipre tad mielai galėsiu pagelbėti šeimoms, norinčioms pakeliauti po salą.

Atminkite, kad čia eismas vyksta kairiąja gatvės eismo puse.

Kipro klimato juosta – subtropikai, todėl čia net 9 mėnesius vasara. Net ir žiemą atvykus- maloniai nustebins tai, kad galima drąsiai vaikščioti tik su lengvomis striukėmis, nereikia šiltų rūbų ar žieminių batų – o tai itin aktualu šeimoms su mažais vaikais.

Patys nuostabiausi paplūdimiai – Nissi (Agia Napoje) ir Fig Tree (Protaro kurorte), kur neapsakomai žydras vanduo. Už tai ir už įrengimą bei aptarnavimą jie yra apdovanoti „Fee“ (Foundation for Environmental Education) organizacijos Mėlynąja vėliava.

TOP vietos Kipre su vaikais

Mano rekomenduotinos TOP vietos Kipre su vaikais:

⠀1. Fasouri Watermania“ vandens pramogų parkas – vienas geriausių Europoje. ⠀

Kaina: suaugusiam 29 eur, vaikui (3-11 m.) – 16 eur.

1. Pafoso Zoologijos sodas, kuris nepaliks abejingų. Juk taip smagu pažaisti su lemūrais ar stebėti papūgų šou. Patikėkite- vaikai norės dar sugrįžti😊

Kaina: suaugusiam 16,50 eur, vaikui (4-12m.) – 8,50 eur.

1. CyHerbia parkas – įsikūręs Evgorou kaimelyje, 30 min kelio nuo Larnakos – pasiilgusiems gamtos harmonijos, tobulo pasivaiksčiojimo su mažaisiais po įvairius labirintus. Tikrai nesigailėsite nuvykę, nes galima apsvaigti nuo gausybės augalų aromato😊
  1. Kupranugarių parkas-Mazotos – 20 km nuo Larnakos, Limasolio link.

Kaina: suaugusiam 6 eur, vaikui 4 eur (įskaitant maudynes baseine). Teritorijoje yra vaikų  žaidimo aikštelės, restoranas, baras, baseinas.

5. Žydroji lagūna, Latchi. Puikus laiko praleidimas – pasiplaukiojimas laiveliu po Viduržemio jūrą. Vaizdai tiesiog stulbinantys kai dangaus žydrynė susivienodija su smaragdine jūros spalva.

Patarimas – visada su savimi turėkite apsaugos nuo saulės, ypač saugokite savo mažuosius.

Naujausi dar vienos šeimos įspūdžiai iš Kipro

Geri atsiliepimai – visada pamalonina širdį, o patarimai – gali būti naudingi ir kitiems. Tad dalinamės naujausiais įspūdžiais iš Kipro, kuriais pasidalino mama Alina:

Sveiki, atiduodu 🤩 duoklę šiai grupei , kuri padėjo susiplanuoti atostogas Kipre . Vykome 6 asmenų grupė balandžio 16-23d. Mums dar teko pildyti Ciprus flypass, oro uoste ir lėktuve ✈reikėjo kaukių😷. Atskridus tikrino flypasus ir covid pažymėjimus. Labai dėkingi 🙏 Inai Doškutei, kurios pagalba pamatėme labai daug gražių vietų ir Laima Radzeviciute iš kurios nuomavomės 2 automobilius🚘. Susirašėme ir sutarėme, kur pasiimsime auto, jokių depozitų, automobiliai tvarkingi, prižiūrėti, mašinoje buvo net automobilinis telefono pakrovėjas😊.

Per savaitę aplankėme daugelį lankytinų vietų:

Pafose:

• Kykkos Monastery
  • vandens parkas.

Larnakoje:

Church of Saint Lazarus, promenada.

Ayia Napa:

• Nissi Beach, Ayia Napa monumentas
  • harbour (uostas)
  • sculpture park
  • love bridge
  • sea caves
  • Cape Greco

Pakeliui Zygi žvejų kaimelį ir White Stones prie Limasolio. Pietavome Alexander restaurant Larnaka beach – rekomendacijų daug, tačiau mums nepatiko.🤷‍♀️ visas maistas apvoliota miltuose ir kepta taukuose😬. Sekančią dieną pietavome Sea caves lounge Bar care&restaurant ant baltų uolų – maistas 👌 superinis. Ir net 2 kartus grįžome valgyti į Agios Georgios Alananou fish taverna maistas ir vaizdas į jūrą SUPERINIS😋👌.

Va tokia buvo mūsų intensyvi atostogų savaitė, dar kartą LABAI ačiū 🙏 merginoms Inai ir Laimai, kurios padėjo pamatyti Kipro grožį ir nors trumpam pajausti vasaros 🌞🏖 šilumą.

Kviečiame dalintis patirtimis

Turite patarimų keliaujančioms šeimoms su vaikais? Esate aplankę įdomių vietų? Išbandę smagių pramogų? Pasidalink savo įspūdžiais su kitais!

Naujausi įrašai

PRISIJUNK!

Didžiausią Lietuvoje keliautojų su vaikais bendruomenę gali rasti ir prisijungti patogiausiose socialinėse platformose.
Turi klausimų – KLAUSK! Nori pasidalinti patirtimi – RAŠYK mums! Turi idėjų – SUSISIEK!