Daiktai į kelionę su vaiku

Daiktai į kelionę su vaiku. Kelioninė vaistinėlė

Pasiruošimas kelionei, o ypač su vaikais – atsakingas etapas. O jeigu tai pirma kelionė – nieko nuostabaus, kodėl kyla šimtai klausimų. Ką pasiimti, ko nepamiršti, kas svarbu. Sulaukę daugybės mamų laiškų su klausimais paruošėme Jums atmintinę. Tai tarsi mini kelionės su vaikais enciklopedija, kurią paruošėme su vaikais apkeliavę daugybę skirtingų šalių. Atsižvelgę į kūdikio ir vyresnio vaiko poreikius.

Daiktai į kelionę su vaiku. Kelioninė vaistinėlė. Tai pagrindiniai ir svarbiausi elementai, kaip suformuoti kelioninę vaistinėlę. Šios vaistinėlės sudėtis Jums pravers ne tik keliaujant į šiltus kraštus, bet ir atostogaujant Lietuvoje ar tiesiog iškylos gamtoje metu. O ir svarbiausių daiktų sąrašas Jums pravers, kai pakuosite kelionių lagaminą.

Juk geras pasiruošimas kelionei – pusė sėkmingos kelionės. O kuo geriau pasiruošite – tuo bus smagiau ir geriau atostogauti. Tad nesukite galvos dėl kelionių daiktų sąrašo – tai mes padarėme už Jus.

Vaistinėlės sudėtis keliaujant su vaikais

Kremas nuo saulės ir po saulės

Kaip išsirinkti kremą nuo saulės, į kokias savybes atkreipti dėmesį jau buvome rašę. Būtinai rekomenduojame paskaityti ruošiantis kelionei.

Po saulės vonių, visuomet sudrėkinkite kūdikio ar vaiko odelę. Mums labai patinka K-MOM ypač drėkinantis kremas iš jų kelioninio rinkinuko.
Jei jau taip netyčia atsitiko, kad mažasis keliauninkas nudegė – būtinai turėkite priemonių su pantenoliu.

Repelantai nuo vabzdžių ir po įkandimų

Šias priemones rekomenduojama visuomet su savimi turėti nesvarbu, kur vykstate. Net ir šiltuose pietų kraštuose dažnai pasitaiko musyčių, vabalų ir kitų nemalonių gyvių.

Žirklutės ir pincetas

Net jei ir namuose nenaudojate pinceto vaikui, bet keliaudami būtinai pasiimkte. O jei netyčia tektų traukti erkę ar pašiną?

Vaistai nuo skausmo ir temperatūros

Ibuprofenas ar paracetamolis. Taip pat rekomenduojama turėti ir sirupo ir žvakučių, jei nepadėtų vienas, naudoti kitą. Kad ir kaip bebūtų gaila, skrydžiai lėktuvu, temperatūrų skirtumai, kondicionieriai dažnai mažiausius keliauninkus paveikia.

Termometras

Net jei namuose naudojate senovišką termometrą, kelionėms rekomenduojama įsigyti elektrinį. Tai ir saugiau, ir patogiau. Mes turime Microlife NC 200. Pirkome Medactive. Naudojame jau nuo vaikų gimimo. Jis greitai per 3 sek. pamatuoja temperatūrą, yra šviesos vedlys toks savarankiškam matavimui, taip pat atstumo kontrolė – ne daugiau 30 cm nuo kaktos. Toks termometras labai pasitarnavo ir kol vaikai buvo maži ir buvo aktualu pamatuoti pienuko, mišinuko ar košelės temperatūrą. Ypač šiltuose kraštuose, kur būdavo sunku suprasti esant didelei lauko temperatūrai.

Kelioninis inhaliatorius

“Keliaujančios mamos” vaikai Greta ir Oskaras visur keliauja tik su inhaliatoriumi. Greta serga astma, o Oskaras turi alerginę slogą. Todėl ne tik atšalę orai, bet ir pasikeitęs klimatas, prikibę virusiukai pirmiausiai gydomi inhaliavimu ir nosies plovimu.

Mūsų atradimas – itin mažas, belaidis ir dar sujungtas su žaidimu telefone/plančetinime kompiuteryje Herupa inhaliatorius!

Herupa Smart Mesh Plus – nešiojamas, tylus inhaliatorius visai šeimai. Naujos technologijos leidžia inhaliacijas atlikti kaip niekad lengvai ir efektyviai. Inhaliatorius programėlės (App) pagalba sujungiamas su mobiliuoju įrenginiu. Programėlės pagalba galėsite reguliuoti inhaliacijos intensyvumą, matysite vaistų suvartojimo statistiką. Prietaisas veikia visiškai be garso, tad juo galėsite naudotis net naktį ir netrukdys aplinkinių kasdieninei veiklai. Kompaktiškas ir lengvas, su komplekte esančiu dėklu tilps bet kurioje rankinėje ar lagamine. Smart Mesh Plus turi įkraunamą ličio bateriją, tad procedūrų netrukdys jokie nepatogūs laidai, jas galėsite atlikti lauke, kelionėje ar žygyje.

Vaistai nuo slogos

Kol Motiejus buvo labai mažas, šeimos gydytoja visuomet rekomenduodavo turėti Vibrocil. Dabar užsikimšus nosytei mums didžiausias pagalbininkas – hipertoninis jūros vanduo.

Greta ir Oskaras – jau didesni mūsų vaikučiai, puikiai išsiplauna nosį patys. Labai patogu kelionei pasiimti nosies plovimo buteliuką ir miltelius plovimo skysčiui gaminti.

Antihistamininiai vaistai nuo alergijos

Rekomenduojame pasitarti su savo šeimos gydytoju. Jei sakysite mano vaikas nealergiškas ir nereikia, gali taip ir būti. Tačiau visuomet išlieka rizika dėl alergijos po vabzdžio (mums neįprasto) įkandimo ar kito kontakto su alergizuojančiomis medžiagomis.

Vaistai nuo pilvo bėdų, pykinimo, vėmimo, viduriavimo

Dažnai šių vaistų prireikia, jei vaiko skrandis jautresnis. O ir keliaujant dažnai pasikeičia vaiko maistas, atsiranda neįprastų produktų. O maudantis baseinuose ar vandens telkiniuose neretai vaikai netyčia gurgšteli vandens. Tai gali būti ir smecta, espumisan, gerosios bakterijos, angliukas – priklauso nuo vaiko amžiaus. Medikai rekomenduoja turėti ir Microlax klizmutę, jei vaikas turi bėdų dėl tuštinimosi.

Priemonės žaizdoms

Mums labai pasiteisinęs yra Benpanthen tepalas. Jis puikiai pasitarnauja nedidelių nudegimų, nubrozdinimų gijimo gerinimui. Taip pat visuomet turėkite paprasto ir purškiamo pleistro, sterilių tvarsčių. Nepamirškite ir dezinfektanto žaizdelėms. Mes naudojame Oktisepto purškalą, bet prekyboje galite rasti visokių.

Kremas odelei ir nuo iššutimų

Dažnai vaikų odelė pasikeitus oro sąlygoms, dažnam sąlyčiui su smėliu ir vandeniu susiduria su iššūkiais. Esant aukštai temperatūrai yra linkusi šusti. Mums tiek kelionėse, tiek namuose numeris vienas – ESU LAPĖ A+D kremas. Labai nebrangus, jo galite rasti visose vaistinėse, o yra tiesiog stebuklingas.

Jį naudojame norėdami išvengti iššutimų – profilaktikai. Tepant kremą tokiose vietose kurios linkę iššusti: rankytės (rinkutės), pakinkliukai, sauskelnių linija, kakliukas, galite užkirsti kelią iššutimams, nes kremas veikia kaip barjerinis.

Tepant lūpas, skruostus, odelę esančią už ausyčių ir kitas problemines vietas kremas padeda odai regeneruoti, ją minkština, neleidžia išsausėti ir šerpetoti.

Kosmetika kūdikio odelei

Higiena ypatingai svarbu keliaujant. O oda ypač keliaujant reikia rūpintis, nes ji tikrai susiduria su daugiau iššūkių. Tai ir saulė, ir karštas oras ir jūra ir smėlis. Tad būtinai turėkite su savimi prausimosi priemones, kurios nesausina odos, o ją drėkina. Kremus odos drėkinimui. Mes namuose naudojame K-MOM priemones, tad keliaudami naudojame irgi tas pačias priemones, prie kurių Motiejaus odele jau yra įpratusi. Mums labai patinka, kad šių priemonių yra mini size kelioniniai kiekiai. Labai patogu, o ir vaikui smagu turėti savo mini kosmetinę.

Svarbiausi daiktai į kelionę. Ko būtina nepamiršti į kelionę su vaiku

Gertuvė

Be šio daikto turbūt nė viena mama neįsivaizduoja tiek savo, tiek vaiko gyvenimo. O kelionėse gerti vandenį labai svarbu.

Svarbiausia kelionėms pasirinkite kokybišką gertuvę, kuri nebijo smūgių. O bent jau mums svarbiausias kriterijus – kad nebūtų jokių išsiliejimų.

Kol Motiejus buvo mažas naudojome DENTAL CARE. Dabar mums nepakeičiama ir daugelio mamų giriama Mother-K PPSU gertuvė. Kodėl taip ją mėgstame? Nes ją labai paprasta priežiūrėti, šiaudelis lengvai išsiardo. Skysčiai teka tik viena kryptimi – į viršų, traukiant. Nėra kenksmingų PP medžiagų! Ypatingai skaidrus buteliukas, pagamintas iš PPSU plastiko, kuris ypač atsparus karščiui – šalčiui bei dūžiams.

Kelionėms šaltuoju metu laiku naudojame šią gertuvę. Ji šilumą išsilaiko iki 6 valandų.

Rankų dezinfektantas

Numeris vienas prekė šiomis dienomis. Keliaujant labai praverčia mini pakuotės, kurių turime visur – kuprinėse, rankinėse. Ypač šiuo metu yra didelis pasirinkimas šių priemonių ir vaikams. Gražiose pakuotėse, skaniai kvepiančių – tad prieš kelionę pasirūpinkite iš anksto. Kad vaikas pats mielai jais naudotųsi.

Drėgnos servetėlės

Turbūt kiekviena mama sutiks, kad be šios priemonės neįmanoma išsiversti. O ypač keliaujant. Mes renkamės K-MOM firmos. Mums labai patinka jų sudėtis. Taip pat smagu, kad yra didesnių ir mažesnių pakuočių, o tai labai patogu.

Labai rekomenduojame atkreipti dėmesį ir į daiktų valymo servetėles. Jomis visuomet nuvalome stalą ir kėdutę kavinėje, lėktuvo atlošus, staliukus, sėdynes ir kitas vietas, kurios atrodo itin nešvarios.

Plaukimo liemenė ir kitos pagalbinės maudynių priemonės

Mūsų pagrindinė rekomendacija – IŠBANDYKITE PRIEŠ KELIONĘ. Daugeliui vaikų, ypač mažesnių, plaukimo ratas, liemenė gali pasirodyti bauginantys. Vaikas nenorės juose būti ar jais naudotis. Todėl nuoširdžiai rekomenduojame ypač prieš pirmąją kelionę pagalbinę plaukimo priemonę įsigyti ir išbandyti bei prisijaukinti namuose. Nes tai, kad patiko ir tiko draugės ar pažįstamos vaikui, nebūtinai tiks ir Jūsų vaikui.

Mes prieš pirmąją kelionę įsigijome plaukimo ratą su sėdima dalimi. Mūsų mažasis tiesiog “klykė” ir nenorėjo jame būti. Todėl jo atsisakėme ir įsigijome itin kokybišką australų gamintojo netoksiško PVC, be ftalatų liemenę. Ją naudojome su plaukimo ratu, vėliau be jo. Bet kelias dienas “jaukinomės” namuose. Dabar be jo neisivaizduojame kelionių.

Tokia plaukimo liemenė pravers jei keliaudami plauksite keltu ar laiveliu.

Taip pat pasiimkite savo mylimiausius maudynių akinius, nes vaikai prie jų bus pripratę, jausis geriau nei su nupirktais naujais.

Vaikiška kuprinė

Labai rekomenduojame įsigyti kokybišką vaikišką kuprinę kelionėms . Ji bus skirta susidėti keliems vaiko užkandžiams, jo žaisliukams ar gertuvei. Nuo mažens vaiką svarbu pratinti atsakingumo, kad kelionėje norimus žaisliukus turi susidėti į kuprinę, ją saugoti. Savo kuprinė – tai vaikui ir smagu ir patogu. O patogu ir tėvams. Rekomenduojama pasirinkti tikrai kokybišką, patogią vaikui ir tokią, kuri tarnaus ilgai.

Vandens žaislai

Ypač vykstant į šiltus kraštus ar atostogauti prie jūros, rekomenduojame pasirūpinti tokiais žaislais iš anksto.

Paklauskite kodėl? Dėl keleto priežasčių:

• dažnai viešbučiuose ar turistinams skirtose parduotuvėse kainos būna stipriai didesnės nei įprastai. Juk vis vien žmogus neturi pasirinkimo ir tenka pirkti. Mums taip buvo Tailande, kai už pripučiamą čiužinį sumokėjome virš 40 eurų, o jis neatlaikė nė mėnesio;
  • ypač perkant mažesniems vaikams vandens žaislus atkreipkite dėmesį į jų sudėtį. Ar tikrai pagamina iš kokybiškų medžiagų, netoksiško PVC be flatalų. O tokių nevisada rasite turistinėse vietose.

Mus labai pradžiugino šiemet atrasti šie žaislai.

Atostogų laiką skirkite atostogavimui, o ne vaikščiojimui po parduotuves. Visais reikiamais daiktais pasirūpinkite iš anksto.

Kepurė, vandens batai, maudymosi apranga su saulės apsauga

Keliaujant be kepurės – nė žingsnio. Labai rekomenduojame turėti dvi – vieną skirtą maudynėms vandenyje, kitą ant kranto.

Maudymosi aprangą ypač mažesniems vaikams rinkitės pagamintą iš kokybiškų medžiagų. Audinys turi turėti aukštą (50+ UPF) apsauginį veiksnį nuo kenksmingos UV spinduliuotės. Mes rekomenduojame kelionėms turėti bent du ar tris komplektus, kad esant poreikiui galėtumėte aprengti vaiką, o vėliau nereikėtų rengti šlapiu.

Vandens batukus rekomenduojame turėti jei planuojate daug laiko leisti prie baseino. Taip apsisaugosite nuo slydimo ir griuvimo. Taip pat vaiko kojos bus apsaugotos nuo akmenukų įbrėžimų ar itin skaudžių jūros ežių.

Mums Tailande vandens batai pravertė tuomet, kai saulė taip įkaitindavo smėlį, kad ne tik Motiejus, bet ir mes be avalynės negalėjome vaikščioti.

Didesniems vaikams, kurie mėgsta “mirkti” vandenyje arba su kuriais keliaujate į vandens pramogų parką, kur vaikai gali ir visą dieną prabūti vandenyje – įsigykite hidrokostiumus, kurie neleis vaikams greitai sušalti.

Svarbu

Gerokai prieš kelionę, ypač jei vykstate už Europos ribų, pasidomėkite dėl reikalingų skiepų. Ar jie tik rekomenduojami ar yra privalomi. Skiepų pasas – būtinas, keliaujant į tam tikras šalis.

Sveikata – svarbiausia, ką turime. Jei bent minutę abejojate, dėl savo ar vaiko sveikatos, nedelsiant kreipkitės į medikus. Nesvarbu, keliaujate ar esate namuose. Todėl labai svarbu pasirūpinti draudimu (ar papildomai ar jau turite kartu su kreditine kortele).

Keliaujant Europoje būtinai pasiimkite Europos sveikatos draudimo kortelę (ESDK). Tai dokumentas, patvirtinantis privalomuoju sveikatos draudimu (PSD) apdrausto asmens teisę gauti iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) apmokamas būtinosios medicinos pagalbos paslaugas laikino buvimo Europos Sąjungos (ES), Europos ekonominės erdvės (EEE) šalyse.

Taip pat būtinai pasitikrinkite savo ir vaikų asmens dokumentų galiojimą. Net jei susiruošėte į Lenkijos ar Latvijos pajūrį – kertant kitos šalies sieną asmens dokumentus turėti privalote ne tik sau, bet net ir kūdikiams.

Naujausi įrašai

PRISIJUNK!

Didžiausią Lietuvoje keliautojų su vaikais bendruomenę gali rasti ir prisijungti patogiausiose socialinėse platformose.
Turi klausimų – KLAUSK! Nori pasidalinti patirtimi – RAŠYK mums! Turi idėjų – SUSISIEK!