Draugiškas vaikams Dubajus

Dubajus – didžiausias Jungtinių Arabų Emyratų miestas, kuriame gyvena apie 3 mln. gyventojų (tik apie 20% vietinių), tačiau planuose yra plėtra ir tikslas, jog čia greitu metu gyventų bent 10 mln. gyventojų. Kontrastų šalis, kurioje persipynę modernus pasaulis ir dykumų amžinybė. Tiesa, miestas labai draugiškas vaikams, beveik viskas vaikams iki 5 m. yra nemokama (lankytinos vietos, viešasis transportas), metro turi atskiras kabinas mamoms su vaikais, autobusuose tokios vietos taip pat pažymėtos. Mieste gausu nemokamų tualetų bei mamos ir vaiko kambarių, kurie visada yra nepriekaištingai švarūs – visa tai maloniai nustebino – savo kelionės įspūdžiais dalinasi mama Indrė.

Skrydis

Skrydis vyko tiesiogiai Ryga – Dubajus – Ryga, 7 val. su airBaltic.

Skrydžio metu mums pasiteisino:

• Ausinės, kurių pagalba per Spotify kelionių metu klausomės muzikos ir audio pasakų. Po kiekvienos kelionės ir pasidalinimo sulaukiame klausimo dėl modelio. Tad dalinuosi iškart – JBL JR 460NC, belaidės, triukšmą slopinančios ausinės. Labai patogios, vaikiškos, bet užsidėti galiu ir pati, tad drąsiai galiu teigti, jog bus augančios kartu su vaiku.
  • Ausų kištukai SANHORA FLY su slėgio reguliavimo filtru. Įkišau į ausis Vestai kylant ir leidžiantis lėktuvui. Jokio skausmo, diskomforto, patogiai ir stabiliai laikosi ausytėse. („Keliaujančių mamų” pastaba: šiems kištukams iki balandžio mėnesio galo Internetinėvaistinė.lt su kodu SANOHRA20 taikoma -20% nuolaida).
  • Vilės pagalvėlė – transformeris – mūsų saldaus miego lėktuve palydovas. Dar taip saldžiai lėktuve nesu miegojusi. Nors ėmiau labiau dėl vaiko, grįžtant pačiai teko ant jos miegoti ir galiu drąsiai teigti, kad tolimoms kelionėms būtinas daiktas. Patogu tiek galvai, tiek nugarai.
  • AirBaltic pradžiugino skrydžio metu nemokamai išdalijusi vaikams spalvinimo knygeles, daugkartiniais lipdukus, pieštukus. Nors turėjome savų, tačiau šios buvo kelionių tematika ir įtraukė ilgam.

Viešasis transportas

Dubajuje visur keliavome viešuoju transportu (metro, tramvajais, autobusais, laivais) ir pora kartų taksi – tokiu būdu labiau pažinome miestą. Vaikams iki 5 m. (arba iki 90 cm ūgio) viešasis transportas yra nemokamas. Suaugusiems skaičiuojama suma pagal kelionės trukmę. Bendrai – kelionės viešuoju transportu tikrai nėra brangios, metro važiuoja kas kelias minutes, o mieste nesunku susigaudyti. Vienintelis minusas – labai stipriai pučiantys kondicionieriai (dažnu atveju tiesiai į žmones) ir didžiulis kontrastas tarp lauko ir vidaus temperatūros (ilgiau pabuvus pasidaro net šalta), kas jautresniems vaikams gali iššaukti peršalimą. Mes su savimi turėdavome megztuką vaikui, kuri viduje vis apvilkdavome.

Marina

Viena populiariausių vietų pasivaikščiojimams tiek dieną, tiek naktį – gražu, švaru, tvarkinga.

Plaukėm aplink Palmę viešuoju laivu (https://www.rta.ae ) nakties metu. Tikrai rasite pasiūlymų plaukti ir privačiais laivais, jachtomis, su maistu ir gėrimais. Kiekvienam pagal poreikį.

Plaukimo pramogas Dubajaus Marinoje patogiai galite patogiai rasti ir užsisakyti čia: per Viator programėlę arba  Get Your Guide.

Kadangi gyvenome Marinoje, tai pėsčiomis nueidavome prie jūros. Vanduo skaidrus ir šiltas, paplūdimys švarus, prižiūrimas. Šalia vaikų žaidimų aikštelė, gultai, lovos, vandens pramogos.

Po tiltais įrengtos vaikų žaidimų aikštelės.

Big Bus Tours

Buvome nusipirkę pirmoms dviem dienoms Big Bus dieninius Hop-on Hop-off bilietus ir naktinį turą. Labai pasiteisino, daug apkeliavome, pamatėme ir susidėliojome planus, ką norėtume aplankyti kitomis dienomis.

Į bilieto kainą įėjo The Lost Chamber Aquarium (Atlantis the Palm) apsilankymas akvariume ir  plaukimas laivuku senamiestyje (Old Town), kur prieš plaukimą dar apžiūrėjome vietas, kuriose prasidėjo Dubajaus miesto istorija. Vietiniai čia prekiauja aksesuarais, rūbais, suvenyrais bei įvairiais sendaikčiais.

Burj Khalifa

Aukščiausias pasaulio pastatas (163 aukštai), į kurį verta pakilti ir apžiūrėti miestą iš viršaus (apžvalgos aikštelės 124-125 aukšte pakilimo bilietą galite įsigyti čia  arba bilietą sutaupantį saugumo patikros ir liftų laukimo laiką bei garantuojantį patekimą į 124,125 ir 148 aukštus galite įsigyti čia Skip the line) . Mums pažįstami patarė pirkti bilietus ne pakilimui, o rezervuoti vietą pusryčiams Atmosphere restorane, 122 aukšte. Kitaip tariant, pakilimo pinigus pravalgysite, galėsite neskubant pasivaikščioti, sėdėti ir grožėtis miestu iš viršaus. Labai skaniai papusryčiavome, puikus aptarnavimas, o vaikui nei maistas, nei gėrimai nekainavo.

Tiesa, yra ir pietūs bei vakarienės, bet šiuo atveju yra amžiaus cenzas – neįleidžiami vaikai.

Rezervacija, kainos ir pasiūlymai: https://www.atmosphereburjkhalifa.com/

Dubai Safari park

Vestai labiausiai patikusi vieta, kurioje 119 ha teritorijoje gyvena apie 3000 gyvūnų. Šis parkas pasaulyje žinomas kaip tvarkios gamtosaugos vieta, kuri suteikia įkvepiančią pramoginę ir edukacinę patirtį. Eco-friendly safari parkas, kurio pagrindinis energijos šaltinis – saulė. Parkas didelis, tad jam reikėtų paskirti beveik visą dieną.

Bilietai: https://dubaisafari.ae/

Mūsų įspūdžiai: https://www.instagram.com/reel/CrGK8I2v9iL/?utm_source=ig_web_copy_link

Dubai Mall, Dubai Fountains

Dubai Mall – didžiausias prekybos centras pasaulyje pagal plotą. Jei norite jį apeiti ir apsilankyti visose parduotuvėse – sakoma, jog neužtenka net dviejų dienų.

Perėjus šį prekybos centrą pakliūsite į vietą, kurioje vyksta garsieji Dubajaus fontantų šou (vyksta kasdien 18.00-23.00 val., kas pusvalandį).

Global Village

Tautų turgus, kuriame yra atskiros erdvės atskiroms šalims ir čia galite įsigyti tų šalių rūbų, aksesuarų, maisto prekių ir panašiai. Daugelyje vietų dirba iš tos šalies kilę žmonės. Teritorijoje taip pat yra kavinės ir atrakcionų parkas. Taip pat čia vyksta koncertai ir įvairūs renginiai. ( Skip the Line bilietus galite įsigyti internetu iš anksto čia ir sutaupyti laiko).

Plačiau: https://www.globalvillage.ae/

The View Palm, Palm Jumeirah

Dirbtinai sukurta Palmės formos sala Palm Jumeirah, kurioje įsikūrę viešbučiai, gyvenamieji namai, prabangūs restoranai, naktiniai klubai bei SPA centrai. Yra pėsčiųjų takai, galima pasivaikščioti.

Įkurta apžvalgos vieta The Palm View, kurioje prieš pakylant galima apsilankyti muziejuje, kuriame interaktyviai demonstruojama, kaip atsirado Palmės idėja, kaip ji buvo statoma, kiek ir kokių medžiagų prireikė ir visa kita istorija. Šioje vietoje lankymas nemokamas vaikams iki 4 m.

Bilietai: https://www.theviewpalm.ae/

Diena Abu Dabyje

Į Abu Dabį vykome tarpmiestiniu autobusu apie 2 val. Mieste važinėjome viešuoju transportu ir apsilankėme Didžiojoje šeicho Zaido mečetėje – vienoje iš prabangiausių ir didžiausių pasaulyje mečečių. Čia vienu metu gali melstis apie 41 000 maldininkų.

Mečetės lankymas nemokamas, reikia tik užsiregistruoti internetu (galima tai nesunkiai atlikti vietoje).

Apranga moterims – uždengti plaukai, rankos iki riešo bei kojos iki čiurnų. Vietoje galima nebrangiai nusipirkti tinkamų rūbų (asmeniškai pati mokėjau ~12 Eur).

Apranga vyrams – nereikli, svarbiausia, kad šortai dengtų kelius, nesimatytų tatuiruočių su gyvūnais ar žmonių atvaizdu.

Apranga vaikams iki 12 metų – neribojama.

Abu Dabyje taip pat yra Luvro muziejus, Ferrari World parkas, vandens pramogų parkas.

Museum of the Future

Dėmesio vertas ateities muziejus, į kurį pakliūti mums nepavyko. Jei vyksite į Dubajų, rezervuokite bilietus maždaug prieš mėnesį laiko, nes čia ir dabar pakliūti į jį nepavyks. Bilietus internetu galite įsigyti čia. Apie jį plačiau galite pažiūrėti Orijaus laidoje: https://www.youtube.com/watch?v=JzWrdqp2vIU

Dalinamės tikromis patirtimis

Jeigu ir jūs norite papasakoti apie savo keliones su vaikais, visada laukiame laiškų: keliaujanciosmamos@gmail.com

Taip pat, kviečiame aktyviai dalintis savo kelionių nuotykiais su vaikais žymint Instagrame  @keliaujancios_mamos

#kelioniu patarimai #tikros patirtys #keliones su vaikais #keliaujancios mamos #dubajus #abu dabi #lankytinos vietos #bilietai #skrydis #transportas #reklama

Naujausi įrašai

PRISIJUNK!

Didžiausią Lietuvoje keliautojų su vaikais bendruomenę gali rasti ir prisijungti patogiausiose socialinėse platformose.
Turi klausimų – KLAUSK! Nori pasidalinti patirtimi – RAŠYK mums! Turi idėjų – SUSISIEK!