PARUOŠTUKAS

„Keliaujančios mamos” bendruomenės apklausos rezultatai

VšĮ “Keliaujančios mamos”, administruojanti didžiausią Lietuvoje keliaujančių šeimų bendruomenę, vienijančią virš 95 000 šeimų, artėjant šiltajam sezonui ir mokslo metų pabaigai, atliko savo sekėjų trumpą apklausą. Apklausos tikslas – labiau pažinti aktyvias šeimas ir suprasti, koks tai vartotojas ir kokie jo poreikiai.

„Keliaujančios mamos” bendruomenės apklausos rezultatai.

Apklausos dalyviai

Apklausoje sudalyvavo 326 žmonės. Dauguma respondentų (41,1%) yra tėvai, auginantys du vaikus, 39,3% turi vieną, ir net 14,7% atsakiusių augina tris vaikus. “Keliaujančios mamos” bendruomenėje taip pat yra ir 4, 5 bei daugiau vaikų auginančių ir su jais keliaujančių šeimų, taip pat dar tik besilaukiančių mažylių mamyčių.

"Keliaujančios mamos" bendruomenės apklausos rezultatai
„Keliaujančios mamos” bendruomenės apklausos rezultatai

Socialiniuose tinkluose „Keliaujančios mamos” bendruomenės analitika rodo, kad virš 90% sekėjų sudaro moterys, kurios dažniausiai pasidomi iš anksto ir pasirūpina šeimos užimtumu, patogumu ir pramogomis keliaujant. Tačiau tarp besidominčių kelionių su vaikais turiniu (ne tik sekėjų tarpe) yra ir apie 18% vyriškos auditorijos, dažniausiai besigilinančios į maršrutų subtilybes.

Sekėjai Facebook platformoje
Sekėjai
Sekėjai
Ne sekėjai, bet pasiekti besidomintys “Keliaujančios mamos” turiniu apie keliones su vaikais
Pasiekta auditorija
Pasiekta auditorija

Didžiausios dalies apklausos respondentų amžius yra 26-35 metų (54%) ir antras amžiaus segmentas – 40,5% tai yra 36-45m. Virš 95% auditorijos sudaro darbingo amžiaus žmonės, kuriems itin svarbus darbo ir kokybiško poilsio balansas su šeima. Šie amžiaus segmentai yra patraukliausi turizmo ir pramogų rinkos dalyviams, kadangi tai finansiškai pajėgiausia kategorija.

"Keliaujančios mamos" bendruomenės apklausos rezultatai
„Keliaujančios mamos” bendruomenės apklausos rezultatai

Dauguma apklaustųjų su vaikais keliauja ar aktyviai leidžia laiką Lietuvoje ir užsienyje (virš 54%). Beveik dar 30% keliauja ir pramogauja pagrinde Lietuvoje. Sekėjų patogumui, yra sukurtos teminės “Keliaujančios mamos” Facebook grupės skirtos kelionėms į užsienį ir atskirai kelionėms po Lietuvą, turinčios daugiau nei po 25 000 narių, kur galima iškart gauti patarimus iš labiau patyrusių, sužinoti neatrastų vietų ir maršrutų idėjų. Apie 10% dalyvavusių apklausoje yra nuolat gyvenantys ne Lietuvoje, kas labai praverčia dalinantis teminėse grupėse patarimais apie šalis iš nuolatinių gyventojų perspektyvos, kur jie lankosi su vaikais. Dalis tėvelių atsakingai ruošiasi kelionėms su vaikais jų besilaukiant ar tik gimus (apie 11%), todėl dalinamės ir informacija apie keliones nėštukėms bei apie ypatumus keliaujant su pačiais mažiausiais.

Auditorijos lojalumas

“Keliaujančios mamos” auga kartu su savo auditorija, kurios didžioji dalis mus sekti pradėjo pernai ar daugiau nei prieš metus (apie 80%). Kadangi patarimai, idėjos ir pasiūlymai ruošiami atsižvelgiant į vaikų amžiaus kategorijas, tad auditorijos lojalumas džiugina. Šiuo metu jau ruošiamas ir lankytinų vietų žemėlapis su vertinimo sistema pritaikyta šeimoms su vaikais. Kelionių su vaikais tema šeimas nenustojo dominti ir šiemet, nepaisant besitęsiančios pandemijos. Tai parodo sparčiai augančios skaitytojų gretos, tad norinčių ir galinčių keliauti su vaikais yra tikrai nemažai. O trūkstamą informaciją, patarimus ar tiesiog padrąsinimą jie visada gali rasti nuolat naujausia iformacija papildomoje svetainėje www.keliaujanciosmamos.lt arba teminėse Facebook grupėse.

Auditorijos lojalumas
Auditorijos lojalumas

Keliaujančių šeimų poreikiai

Pasidomėjus, koks turinys labiausiai domina keliautojus su mažaisiais, populiariausias atsakymas (virš 75%) buvo maršrutai ir noriai priimami kelionių pasiūlymai (virš 62%). Didelę dalį respondentų (virš 57%) domina patarimai ir “paruoštukai” bei aktualios nuolaidos (taip pat virš 57%). Beveik 47% labiausiai laukia renginių (ekskursijų, išvykų, stovyklų ir pan.). Apie 20% auditorijos paminėjo, kad domina žaidimai ir konkursai, kuo taip pat stengiamės pradžiuginti, bet nepiktnaudžiauti. Galime džiaugtis kokybiška auditorija, kurios dėmesys išlaikomas ne tik dovanojamais prizais, o ir naudingu bei įdomiu turiniu.

Atsakant į klausimą kokios nuolaidos domintų, sekėjai prisipažino labiausiai laukiantys nuolaidų patekimui į pramogų parkus (virš 74%). Virš 67% pageidautų nuolaidų viešbučių ir kitų apgyvendinimo įstaigų paslaugoms. 42,9% vertintų nuolaidas maitinimo įstaigose. Muziejus su nuolaida aplankyti pageidautų apie 40% ir panašiai tiek pat (virš 37%) norėtų padūkti žaidimo kambariuose! Nuolaidos visiškai nedomina tik iki 3% apklaustųjų.

Socialinis verslas

Ir labai džiugina tai, kad bendruomenė “Keliaujančios mamos” negaili ne tik patarimų, bet ir nestokoja solidarumo padedant kitiems. Į klausimą ar prisidėtų prie socialinio verslo tikslų, “ne” atsakė tik 4,9%, “taip”- virš 22%. Virš 45% svarstytų galimybę prisidėti priklausomai nuo paramos būdo arba konkrečiai problemai spręsti (virš 12%) , savo laiku ir bendravimu (virš 7%), simboliškai (1-3 eurais) apie 6%, yra kas norėtų padėti daiktais.

Socialinis verslas
Socialinis verslas

Apibendrinimas

Išanalizavus apklausos rezultatus, drąsiai galime sakyti, kad kelionės ir aktyvus laisvalaikis su vaikais išlieka populiarios, nes tuo besidominčių šeimų ratas ir toliau sparčiai plečiasi. Ko gero šiemet kaip ir pernai didžiausias dėmesys teks Lietuvai. Tačiau dėmesys sparčiai auga ir tradicinėms vasaros kryptims – į Turkiją, Graikiją, Italiją ir kitas Europos šalis, šiltesnius kraštus planuojant aplankyti jau ateinantį rudens – žiemos sezoną.

Tad linkime visiems kuo daugiau ir įvairesnių kelionių, be baimių, abejonių ir be streso! O turizmo ir pramogų vei laisvalaikio šeimoms sektoriuje dirbančius verslus kviečiame suskubti ir priminti apie save. Jei neapsispendžiate kaip – kreipkitės į mus, patarsime ir kaip profesionalai, ir nuoširdžiai – kaip mamos!

 

Naujausi įrašai

PRISIJUNK!

Didžiausią Lietuvoje keliautojų su vaikais bendruomenę gali rasti ir prisijungti patogiausiose socialinėse platformose.
Turi klausimų – KLAUSK! Nori pasidalinti patirtimi – RAŠYK mums! Turi idėjų – SUSISIEK!

YouTube
LinkedIn

Mūsų parduotuvės asortimentas