„Vanlife” ir kelionės su vaikais Lietuvoje

Užsienyje labai populiarus ir dabar „ant bangos” keliavimas su namukais ant ratų. Tai ne kemperiai, tai minivenai, kurie įrengti kaip mini namukai.

„Vanlife” ir kelionės su vaikais – Lietuvoje šis keliavimo būdas nėra labai populiarus ir plačiai paplitęs. Labai džiaugiamės, kad radome šeimą, kuri įsirengė sau namuką iš VW multivan automobilio. Jie dalinasi su mumis savo įspūdžiai ir patarimais, bei tokio keliavimo būdo privalumais.

Savo istorija dalinasi Renata ir Daniel, auginantys mažuosius keliautojus Olivia ir Aiden.

Kelionės gimus vaikams

Kelionės yra mūsų aistra, gyvenimo variklis ir neįkainojama galimybė būti kartu. Gimus vaikams, Olivijai ir Aidenui, pradėjome kruopščiau ruoštis kelionėms. Sudarome pirminį lankytinų vietų sąrašą, bandome pasirinkti autentiškas, išskirtines ir gerai įvertintas vietas. Nebijom iššūkių ir mielai ragaujame vietinį maistą, atrasdami naujus skonius. Visada esam pozityviai nusiteikę ir visur atrandam įkvėpimą bei kaupiam patirčių bagažą. Keliaujam su vaikais nuo 8 mėnesių, mūsų šeimos sąraše: milijoninis miestas Stambulas, kelis kartus aplankytas Kemeras, Vokietijos Bavarijos regionas, kaimynai lenkai ir estai, ir dar nuolat keliaujame prie mums mieliausios Baltijos jūros.

Kaip gimė namuko ant ratų idėja ir kodėl būtent „Vanlife”

Praeitais metais, keliaudami traukiniais Šveicarijoje, matėme daug busiukais (namukais ant ratų) keliaujančių šeimų. ‘Vanlife’ judėjimas ypač populiarus Vakarų Europoje. Užkabino, kad galima laisvai pasirinkti kelionės maršrutą, užsukti tik į tas vietas, kurias norite aplankyti, ir užtrukti ten tiek, kiek norime. Ir tai mus įkvėpė pasirinkti VW Multivan busą kaip savo kelionių transportą.

Kodėl ne kemperis o VW multivan

Kodėl ne kemperis? Daugelis mūsų to klausia. Stengiamės derinti miesto maratonus ir poilsio oazes, smagu ir senamiestį bei muziejų aplankyti, pasipliuškenti baseine ar padūkti žaidimų aikštelėje, ir leistis į žygį bei piknikauti gamtoje.

Mes įsimylėjome Alpes, norėdami pasidalinti pojūčiais su vaikais, tikiuosi netrukus keliausime į kalnus.

TOP 5 mėgstamiausios vietos Lietuvoje – pajūris, Svencelė, Labanoras, Vilnius ir Panemunė.

Sunkiausia kelionių dalis su vaikais ir patarimai

Sunkiausia kelionės dalis – išėjimas iš namų, visus aprengti, viską susirinkti ir nieko nepamiršti. Keliaujant su vaikais svarbu neturėti lūkesčių, o mėgautis čia ir dabar. Ir dar visur ir visada turėti užkandžių! Šeimos kelionės padeda atrasti tikrąjį pasaulio pažinimą bei įkvėpimą.

Norite paskaityti daugiau apie šios šeimos nuotykius? Keliaukite į mūsų Instagram.

Naujausi įrašai

PRISIJUNK!

Didžiausią Lietuvoje keliautojų su vaikais bendruomenę gali rasti ir prisijungti patogiausiose socialinėse platformose.
Turi klausimų – KLAUSK! Nori pasidalinti patirtimi – RAŠYK mums! Turi idėjų – SUSISIEK!