Mėnesio kelionė su kūdikiu ir rankiniu bagažu

Jau senokai socialiniuose tinkluose pastebėjome šokančią su kūdikiu nešynėje aktyvią mamą. O kai pamatėme pažymėtas „Keliaujančias mamas” jos  mėnesio kelionėje, nesusilaikėme ir skubame pasidalinti su jumis! Tai pristatome Sandrą, kurios neišgasdino kelionė su kūdikiu nešynėje ir ji šokio žingsneliu  tik su rankiniu bagažu ir gera nuotaika per mėnesį aplankė net 4 šalis!

Kad kelionė su kūdikiu būtų sklandesnė, daugiau straipsnių rasite ČIA. O priemonių patogesnei kelionei rasite ČIA.

Mamos Sandros istorija

• Kelionės trukmė: 1 mėnuo
  • Mažasis keleivis: (1m.)
  • Maršrutas: Lietuva – Jungtinė Karalystė -Tenerifė – Milanas – Lietuva (smagus reels)
  • Bagažas: rankinis. „Nemėgstame apsikrauti, bet net ir į rankinius bagažus sugebame įsidėti daiktų, kurių nepanaudojame.”- juokiasi Sandra.

Kelionės dalis UK (Didžioji Britanija)

Kadangi Anglijoje laiką jaukiai leidome su draugais, tad ypatingai nesiplėsiu. Labai puikiai lankomas vietas Londone pasufleruoja „Keliaujančių mamų” straipsnis Londone su vaikais: ką aplankyti?.

Tačiau UK patikra oro uoste labiausiai nuvylė, nes labai griežtai žiūrėjo į skysčius ir juos atėmė. To nebuvo kituose oro uostuose, kuriuose su vaiku gali net ir su 2l buteliu vandens eiti… O čia… vaistų 150ml neleido prasinešti…

Kelionės dalis Tenerifėje (Ispanija)

Tenerifėje turėjome net 18 naktų, 4 skirtingose salos vietose. Tad trumpai apie KAINAS. Manau visai pigiai prasisukome, bet tikrai negyvenome skurdžiai.

1. Skrydžiai mums trims kainavo ~400€ (LT-UK-Tenerife-Milanas-LT). Kaip bebūtų keista, mažylės bilietai buvo brangiausi…

2. Nakvynės kainavo ~1200€. Turėjome dvejus apartamentus (11n.), apartamentus su pusryčiais (3n.), 4* viešbutį (Los Gigantėse) su pusryčiais ir vakarienėmis (4n.).

„Keliaujančios mamos” primena, kad sutaupyti savo laiko lyginant ir ieškant išsirinkto viešbučio pigiausios kainos galite čia HotelsCombined puslapyje, kuris palygins  to paties viešbučio pasiūlymus skirtingose platformose ir atras pigiausią pasiūlymą už jus. Jums lik tik užsisakyti.

3. Automobilio nuoma ~450€ visam laikotarpiui.

Tad grubiai, pagrindinės kelionės išlaidos mums atsiėjo ~2050€. Toliau kainavo kuras, maistas (daugiausiai gaminomės patys) ir kitos smulkios išlaidos. Galima buvo ir pigiau nakvynių rasti, tačiau norėjosi bent kelių dienų, kad nesukti galvos dėl maisto.

LANKYTINOS VIETOS

Kadangi Tenerifėje buvome antrą kartą, tai jau nevažiavome į Loro ir Siam parkus – bet juos labai rekomenduojame (taip pat kėlėmės į Teidę, buvome ėję Mascos tarpekliu, Baranco del Inferno – šie su vaikais būtų sudėtingesni).

Šį kartą planavome daug laiko praleisti ANAGOJE, tačiau po pirmos dienos, teko koreguoti planus, nes mūsų mažylę labai pykino važiuojant tais vingiuotais keliais…

Čia pasivaikščiojimo takai Tenerifėje, kuriuos įveikėme su savo mažyle nešioklėje ir kurie mums patiko ir nebuvo sudėtingi – REKOMENDUOJAME:

1. ANAGA – Roque de Taborno. Užtrukome apie 1,5 val.
2. RAMBLA DE CASTRO (ėjome net iki Mirador de Los Roques). Užtrukome apie 3 val.
3. ROQUES DE GARCIA (prie Teidės). Takas ratu, užtrukome apie 1 val.
4. VOLCANO CHINYERO. Takas ratu, užtrukome apie 3 valandas, su nemaža pietų pertraukėle.
5. LOS GIGANTES. Palei pakrantę yra ilgas takas net iki Alcala miestelio, kuriuo vaikščiojome ne vieną dieną. Rekomenduojame ypač saulei leidžiantis!

Prie 1, 2, 3 takų buvo LABAI sudėtinga su parkavimu, bet po ilgesnių paieškų/palaukimo radom vietas. O su parkavimo vietomis Los Cristianos, Costa Adeje miestuose išvis patyliu, gerai, kad ten negyvenome. Buvome papuolę ir į nemažus kamščius net magistralėje. Beje, ilgai (2val.) laukėme oro uoste pasiimant automobilį, grąžinimas buvo greitas.

Kelionės dalis Milane (Italija)

Kaip ir dauguma didmiesčių – nepigu gyventi. Už viešbutį su pusryčiais (4n.) sumokėjome ~550€. Rinkomės jį toliau nuo centro, tačiau pasiekiamą su metro. Miestas gana pritaikytas keliauti su vežimėliais, labai kažko įspūdingo nepamatėme (apart Katedros), tačiau vistiek smagu pabuvoti, patirti viską savu kailiu. Tikriausiai įdomiausia buvo tiesiog stebėti žmones, nes jų ten labai įvairių yra. Stebino restoranų „staltiesių” mokesčiai, pakliuvome ant traukinių streikų, dėl ko nepavyko nukeliauti iki Komo ežero.

Kelionėje mūsų neaplenkė ligos, teko net pasinaudoti Europos sveikatos kortele (labai rekomenduoju ją visiems turėti)! Bet visumoje, kad ir sirgome, kelione esame labai  patenkinti!!!

Dalinamės tikromis patirtimis

Jeigu ir jūs norite papasakoti apie savo keliones su vaikais, visada laukiame laiškų: keliaujanciosmamos@gmail.com

Taip pat, kviečiame aktyviai dalintis savo kelionių nuotykiais su vaikais žymint Instagrame  @keliaujancios_mamos  , kad pastebėtume Jus!

#kelionessuvaikais #kanarųsalos #tenerifė #tenerife #keliaujančiosmamos #lankytinosvietostenerifėje #tikraistorija #keliaujanciosmamos #kaveiktitenerifeje #milanas #kelionesukudikiu #pasivaiksciojimotakai

Naujausi įrašai

PRISIJUNK!

Didžiausią Lietuvoje keliautojų su vaikais bendruomenę gali rasti ir prisijungti patogiausiose socialinėse platformose.
Turi klausimų – KLAUSK! Nori pasidalinti patirtimi – RAŠYK mums! Turi idėjų – SUSISIEK!